English

خلیل قاسمی:

رسانه‌ها بسترساز آگاهی بخشی صادقانه، ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پیامی رسانه ها را بسترساز آگاهی بخشی صادقانه، ایجاد نشاط در جامعه و امیدآفرینی برشمرد.

رسانه‌ها بسترساز آگاهی بخشی صادقانه، ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پیامی به مناسبت هفته خبرنگار، فعالین این حوزه را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی می کنند.

در این پیام آمده است: 

ضمن گرامیداشت واقعه تاریخ ساز کربلا و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را که به نام روز خبرنگار مزین شده، گرامی داشته و به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پر تلاش رسانه‌ای تحیت و درود می‌فرستم.

روز خبرنگار امسال که مصادف با ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ است که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه "جهاد تبیین" نقش آفرینی می کنند.

اینجانب با قدردانی و سپاس از همه خبرنگاران و اهالی رسانه که پل ارتباطی بین مردم و مسئولانند؛ روایتگران امین و صادقی هستند که با سرلوحه قراردادن سه مولفه آگاهی بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه و پشتکاری توام با عشق، به ایفای رسالت خود می پردازند.

توفیق روزافزون در این عرصه را برای تمامی فعالین این حوزه از خداوند متعال خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه