English

رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد؛

نمایشگاه تصویرسازی «انسانم آرزوست» در ایستگاه راه آهن ساری

مجموعه تصویرسازی «زینب عرب میستانی» با موضوع رخداد کربلا و امام حسین (ع) و به مناسبت ایام محرم در سالن انتظار ایستگاه راه آهن ساری به نمایش درآمد.

نمایشگاه تصویرسازی «انسانم آرزوست» در ایستگاه راه آهن ساری

به گزارش خبرگزاری موج  مازندران، مهدی معصومی گرجی در ابتدای این نمایشگاه که با حضور مدیرکل اداره راه آهن شمال همراه بود هدف از این رویداد را ارائه آثار هنری برای عموم مردم عنوان کرد و اظهار داشت: باید هنر را به بطن جامعه برد و فاصله اقشار مختلف جامعه را از محل تولیدات و فعالیتهای فرهنگی و هنری تا جای ممکن کم کرد.

رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به کارکرد هنر گفت: مفاهیم عمیق مستتر در واقعه عاشورا را باید از زوایای تازه تر دید و این با زبان هنر به خوبی میسر می‌شود.

در ادامه زینب عرب میستانی خالق آثار نمایشگاه انسانم آرزوست که خود صاحب تحصیلات دانشگاهی در زمینه گرافیک است، سیر چند ماهه تولید این تابلوها را که به شیوه پست مدرن با نگاهی نو به سیاق طراحی دوره قاجار آماده شده محصول نگرش خود به مقوله اخلاق و نکات تربیتی عاشورا و کربلا برشمرد.

شایان ذکر است که نمایشگاه انسانم آرزوست، با رویکرد تمرکز زدایی و فعالیت نمایشگاهی در اماکن عمومی، با همکاری حوزه هنری مازندران و اداره کل راه آهن شمال برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه