English

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ضامن تداوم حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نماینده مردم استان ایلام در مجلس سورای اسلامی، در مراسم چهلمین روز شهادت سرهنگ شهید محمد یاسمی در سخنانی از شهدا به عنوان قهرمانان واقعی و همیشه جاوید وطن و مشعل‌ فروزان غیرت، دینداری و آزادگی نام برد و گفت: شهدا پاسداران فرهنگ، دین و انقلاب هستند و در این راه با آگاهی جان خود را تقدیم کردند.

فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ضامن تداوم حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم استان ایلام در مجلس سورای اسلامی اظهار داشت: شهدای والامقام انتظامی، جان شیرین خویش را در راه تامین آسایش و آرامش مردم فدا کردند و امنیت موجود مرهون فداکاری آن‌هاست.

 عضو شورای‌عالی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار کشور امنیت و سلامت را دو مقوله مهم و توصیه شده در دین عنوان کرد و گفت: امنیت کشور ما در سایه تلاش و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران و در حال حاضر ایثار و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی حاصل شده است.

بسطامی با بیان این‌که راه شهدا، جانبازان و ایثارگران راه عزت، سربلندی، حفظ استقلال کشور و ادامه راه انقلاب اسلامی بوده است گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهیدان و پاسدار خون آنان باشیم.

سرهنگ محمد یاسمی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی در دومین روز از تیرماه ۱۴۰۱ در تهران در حین انجام وظیفه هدف تیراندازی یک شرور مسلح قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه