English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

نیروی انتظامی در خط مقدم جهاد و شهادت است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم جهاد و شهادت است.

نیروی انتظامی در خط مقدم جهاد و شهادت است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در آئین یادواره هزار و 200 شهید یگان ویژه ناجا بیان کرد: جامعه ای که معتقد به عاشورا باشد اسارت و ذلت نمی پذیرد، زیر بار زور نمی رود، شجاع و بالنده است و اجازه نمی دهد کسی او را تحقیر کند.

وی گفت: شهدا اهل عمل بودند و با عمل خود ما را هدایت کردند و چراغ راهی شدند تا اینکه ما راه را گم نکنیم.

معصوم بیگی افزود: همان طور که انسان در مکان های مقدس حضور پیدا می کند و بهره لازم را از این مکان ها می برد، بی تردید در یادواره های شهدا و در محضر خانواده های معظم این عزیزان نیز بایستی حضور پیدا کند.

سردار معصوم بیگی، ادامه داد: جا دارد از ابتکار ویژه سردار "کرمی" فرمانده یگان های ویژه ناجا که به یاد شهدای لشکر روح الله این یادواره را در جای جای کشور عزیزمان به راه انداختند، تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه امروز یگان ویژه افتخار نیروهای مسلح و قدرت متراکم و مؤثر برای اعاده نظم و امنیت در شرایط مورد نیاز است، اظهار داشت: از افتخارات یگان ویژه همین بس که در امتداد راه شهدای لشکر روح الله قرار دارد.

وی، پایه گذار یگان ویژه ناجا را لشکر روح الله کمیته انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همین امر نشان می دهد که این یگان تا سرحد جان پای ارزش های این انقلاب و نظام ایستاده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پایه و اساس یگان ویژه برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، کسانی که آمدند و جان شان را فدا کردند و عده ای هم بازماندگان این عرصه جهاد و شهادت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه