English

پیش بینی بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارش‌های رگباری در این استان در نواحی مستعد به صورت تگرگ است و به تدریج بارش‌ها نقاط مرکزی و شمالی استان را نیز درگیر می‌کند.

پیش بینی بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از امروز به تدریج از شمال غرب بارشهای رگباری آغاز خواهد شد که همراه با رعد و برق خواهد بود.

عنایتی ادامه داد: همچنین این بارش‌ها در نواحی مستعد به صورت تگرگ است و به تدریج بارش‌ها نقاط مرکزی و شمالی استان را نیز درگیر می‌کند و با توجه به رگباری بودن بارش در نواحی شمالی، ارتفاعات هزارمسجد، بینالود و برخی نقاط مرکزی احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب وجود دارد.

وی متذکر شد: عصر یکشنبه، نهم مرداد، از شدت و گستره بارش‌ها کاسته خواهد شد و محدود به ارتفاعات شمالی استان خواهد شد و طی این مدت وزش باد به ویژه در نواحی بادخیز غربی، شرقی و جنوبی  همراه با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوای امروز مشهد ۳۴ و حداقل ۲۲ درجه درجه خواهد بود و در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۱۸ درجه خنکترین و سرخس با ۴۱ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

عنایتی در خاتمه اظهار کرد و افزود: طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۳ و ۳۷ درجه در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد ۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه