English

آمادگی کامل امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی

معاونت امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: با هدف افزایش آمادگی نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث سیلاب در مناطق جنوبی استان مانور امداد و نجات سیلاب در شش شهرستان برگزار شد.

آمادگی کامل امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رسول زارع سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: با توجه به هشدار اعلام شده از سوی اداره کل هواشناسی استان به خصوص در مناطق شمالی استان، میزان آمادگی در تیم هلال احمر در شهرستان‌های درگز، کلات، قوچان و چناران در سطح عالی قرار دارد تا بتوان در صورت وقوع شرایط اعلامی در تمام جهات از جمله تجهیزات و نیروی امدادی پاسخگوی نیاز مردم بود.

زارع همچنین تصریح کرد: علاوه براین اگرچه هشدار سیل و بارندگی برای مناطق جنوبی استان نداشته ایم اما امروز با هدف افزایش آمادگی نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث سیلاب در مناطق جنوبی استان نیز مانور امداد و نجات سیلاب در شش  شهرستان تربت‌حیدریه، بجستان، گناباد، مه‌ولات، کاشمر و بردسکن برگزار شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی متذکر شد: نیمی از شهرستان‌های استان دارای تیم سیلاب هستند، در صورت وقوع حادثه، نیروهای عملیاتی و پاسخگو نیز علاوه بر نیروهای امدادی کشیک، فراخوان شده و به منطقه وقوع حادثه اعزام می‌شوند.

زارع در خاتمه اظهار کرد: هم اکنون ۳۴ پایگاه امداد و نجات شامل ۲۸ پایگاه جاده‌ای ثابت و ۶ پایگاه موقت با آمادگی کامل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز مردم خراسان رضوی در صورت وقوع حوادث احتمالی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه