English

سعید فکوری:

اختصاص بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان برای ساخت پایگاه هلال احمر گرماب

رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه بیان کرد: زمین پایگاه به متراژ ۸۳۶ متر مربع توسط خیرین اهدا شده که ۲۳۵ متر آن برای زیربنا اختصاص یافته است.

اختصاص بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان برای ساخت پایگاه هلال احمر گرماب

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید فکوری رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: اختصاص ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت پایگاه امداد و نجات هلال احمر گرماب شهرستان تربت حیدریه.

فکوری همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد و گفت: مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای ساخت پایگاه اختصاص یافت.

رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه متذکر شد: در سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی نیز مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت پایگاه اختصاص یافت و کار ساخت آن با کمک ۱۵۱ میلیون تومان توسط یکی از خیرین آغاز شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در بازدید رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور موافقت پایگاه ثابت اخذ شد و در ردیف استخدام ۴ نیرو قرار گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه یادآور شد: زمین پایگاه به متراژ ۸۳۶ متر مربع توسط خیرین اهدا شده که ۲۳۵ متر آن برای زیربنا اختصاص یافته است.

فکوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی فعالیت‌های هلال احمر بصورت داوطلبانه انجام می‌گیرد خیرین که تمایل به کار‌های عام المنفعه دارند می‌توانند در ساخت این پایگاه همکاری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه