English

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد؛

حمایت های ویژه مجموعه دانشگاه از شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت

نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

حمایت های ویژه مجموعه دانشگاه از شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید وحید حسینی ،رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از علم و ظرفیت شرکت های دانش بنیان‌ در فرایند تولید کشور گفت: یکی از راهکارهای مهم در رسیدن به خودکفایی، حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان است.

دکتر «سید وحید حسینی» تاکید کرد: حمایت ویژه مجموعه دانشگاه از شرکت های دانش بنیان، آنها را برای توسعه محصولات سلامت محور برای خودکفایی استان ترغیب می کند.

او ادامه داد: ضرورت دارد برای تسریع در رسیدن به رشد اقتصادی و توسعه ملی و تولیدات داخلی، فعالیت های شرکت های دانش بنیان ارزیابی و برای ارتقا و تقویت آن هم اندیشی شود.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس اقدامات شرکت های دانش بنیان را بسیار ارزشمند دانست و افزود: دانشگاه های معتبر دنیا، خودکفا هستند که این امر باعث رشد آنها در زمینه های مختلف مانند علم، پژوهش و آموزش شده است، بنابراین خودکفایی، اشتغال زایی، پیشرفت و توسعه، نیازمند تولیدات داخلی، نوآوری و صادرات است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به لزوم ورود شرکت های دانش بنیان به تولید تجهیزات نوین، بر فعالیت آنان در حوزه هوش مصنوعی تاکید کرد.

سید وحید حسینی همچنین در این نشست با اشاره به برخی از بندهای قانون جهش تولید و دانش بنیان، چالش های شرکت های دانش بنیان را بررسی کرد.

همچنین معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه