English

موفقیت ۵۰ تیم در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد در تجاری سازی ایده

تاکنون بیش از ۲۰۰۰ طرح از سوی مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد مورد ارزیابی اولیه و حمایت قرار گرفته و ۵۰۰ طرح نوآورانه به مرحله اجرا رسیده است.

موفقیت 50 تیم در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد در تجاری سازی ایده

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد، از سال ۱۳۸۳ با هدف فرهنگ سازی و ترویج خلاقیت و نوآوری، فعالیت خود را به عنوان نخستین مرکز نوآوری فعال در میان پارک های علم و فناوری کشور آغاز نموده است. در این مرکز به طور عمده طرح های دانشجویی و دانش آموزی، مورد پذیرش و حمایت برای ساخت نمونه اولیه آزمایشگاهی ثبت اختراع قرار می گیرد.

از مجموع طرح های دریافتی از سوی دبیرخانه مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد، تاکنون بیش از ۲۰۰۰ طرح مورد ارزیابی اولیه و حمایت قرار گرفته و ۵۰۰ طرح نوآورانه به مرحله اجرا رسیده است. از میان طرح های اجرایی، ۵۰ تیم، موفق به تجاری سازی ایده های خود  و استقرار در مراکز رشد فناوری گردیده اند.

مرکز نوآوری با فراهم آوردن امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی، تسهیلات مالی بلاعوض و همچنین ارائه انواع مشاوره های فنی و تخصصی زمینه را برای تولید نمونه اولیه و یا ساخت الگوی آزمایشگاهی از طرح های دریافتی فراهم می کند.

اگرچه با همه گیری بیماری کرونا موانع و محدودیت هایی در توسعه مسیر خدمات مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد ایجاد شد؛ اما با کاسته شدن از محدودیت های ناشی از این بیماری شاهد استقبال دانشجویان و دانش آموزان نوآور از خدمات و حمایت های مرکز نوآوری در پارک علم و فناوری یزد هستیم.

علاقمندان برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این مرکز می‌توانند به مرکز فناوری اقبال واقع در خیابان شهید مطهری مراجعه نموده و یا با شماره 37260107 تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه