English

همزمان با سراسر کشور؛

بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در کرمانشاه برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم نمادینی که به مناسبت روز انتخابات شوراهای دانش آموزی در دبیرستان شاهد علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شد، شورا و مشورت را زمینه‌ساز رشد تفکر و اندیشه دانست.

بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه انتخابات شوراهای دانش آموزی یک گام مثبت در راستای اجتماعی شدن دانش آموزان است، گفت: حضور در این نوع از انتخابات‌ می‌تواند در ایجاد تجربه در دانش‌آموزان برای شرکت در انتخابات‌های بزرگ و اثرگذار کشور موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ شرکت موثر در انتخابات در آینده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در انتخابات‌ مختلف و از جمله انتخابات دانش‌آموزی حضور آگاهانه داشته باشند، گفت: دانش‌آموزان باید تلاش کنند تا فرد اصلح را در انتخابات برگزینند.

یزدان‌پناه ذدر خصوص آموزش حضوری در مدارس کرمانشاه نیز گفت: از پانزدهم آبان در مدارس متوسطه دوم استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آموزش حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آغاز و قرار شده از اول آذر با مجوز ستاد ملی کرونا مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم به سمت حضوری شدن می رود و  امیدواریم با استقبال خانواده‌ها برای تداوم آموزش دانش آموزان در مدارس مواجه شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خانواده‌ها خواست تا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دانش آموزان را به مدرسه بفرستند.

وی با دادن اطمینان خاطر به خانواده‌ها برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس، خاطرنشان ساخت: خانواده‌ها بدانند سلامت دانش‌آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است، لذا اگر در مدرسه احتمال شیوع بیماری وجود داشته باشد آن مدرسه قطعا تعطیل و آموزش‌ها غیرحضوری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه