English

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مدارس کرمانشاه در شرایط کرونایی روزانه گندزدایی می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشدید بازرسی کارشناسان بهداشت در مدارس کرمانشاه خبر داد و گفت: بازرسان بهداشت محیط در مدارس استان به لحاظ چیدمان صندلی ها، تهویه کلاس ها و نظارت بر سرویس های بهداشتی و استفاده از مایع دستشویی مورد بررسی قرار دادند.

مدارس کرمانشاه در شرایط کرونایی روزانه گندزدایی می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی مدارس کرمانشاه جهت بازگشایی به لحاظ بهداشتی خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اعلام رسمی بازگشایی مدارس در رده متوسطه، طی هفته های گذشته بازرسی مدارس و نظارت بر آماده سازی آنها جهت بازگشایی در دستور کار قرار گرفته است.

مجید یزدان‌پناه با تاکید براینکه مدارس در شرایط کرونا باید گندزدایی روزانه بعد از اتمام کلاس ها صورت گیرد، خاطرنشان ساخت: به همین دلیل  نیاز است مواد گندزدایی و ضدعفونی کننده درمدارس به میزان کافی فراهم باشد و همچنین مدارس باید دپوی مناسب ماسک در دفتر و کلاس های مدرسه را داشته باشند.

وی تصریح کرد: به علاوه برای مدیران و مسئولان مدرسه نیز دوره هایی به منظور نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس آموزش داده شده و تاکیدات لازم در خصوص شناسایی دانش آموزان علامت دار هم صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین دانش آموزان بالای 12 سال جهت حضور در مدرسه باید دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند. والدین تمام دانش آموزانی هم که تمایل به حضور در کلاس های درس را دارند باید دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده باشند و دانش آموزانی که تمایل به تزریق واکسن ندارند، جهت حضور در مدرسه باید هر دو روز یکبار تست PCR دهند که با توجه به هزینه های این آزمایش عملا غیرممکن است و توصیه می شود هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه