English

ماندگاری هوای گرم تا روزهای آینده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی بیان کرد: از روزهای میانی هفته آینده روند کاهشی دما در خراسان رضوی آغاز شده است و بیشینه دمای مشهد در این مدت چهار درجه نسبت به امروز کاهش خواهد یافت.

ماندگاری هوای گرم تا روزهای آینده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هوای گرم تا روزهای میانی هفته آینده در مناطق مختلف این استان ماندگار است و از روز سه‌شنبه آینده با شیب کند روند کاهشی خواهد داشت.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد: میانگین دمای مشهد برای امروز به ۴۱ درجه سلسیوس می‌رسد که گرمترین روز طی هفته گذشته پیش بینی شده است و کمینه دمای مشهد نیز امشب به ۲۴ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی تصریح کرد: از روزهای میانی هفته آینده روند کاهشی دما در خراسان رضوی آغاز شده است و بیشینه دمای مشهد در این مدت چهار درجه نسبت به امروز کاهش خواهد یافت.

وی همچنین افزود: در هفته آینده پدیده غالب تغییر در شدت و سرعت وزش باد بویژه در نواحی شرقی، جنوبی و غربی خراسان رضوی است که وزش باد گاهی شدید و توام با گرد وخاک و کاهش دید و کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: برای امروز،جمعه  از شدت وزش باد در خراسان رضوی کمی کاسته خواهد شد اما از فردا وزش باد در استان شدت می گیرد.

وی یادآور شد: قوچان با کمینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

عنایتی در خاتمه این خبر با اشاره به نوسان دمای هوای کلانشهر مشهد خاطرنشان کرد: طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۲ و  ۳۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه