English

ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنان پدیده مهم در سطح استان، وزش باد است و در مناطق بادخیز استان همراه با گرد و خاک و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش بینی می‌شود.

ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی هوای گرم تا اواخر هفته و با شیب کند افزایش خواهد داشت و در این مدت ماندگاری هوای گرم در استان پیش‌بینی می‌شود.

رضایی پور ادامه داد: همچنان پدیده مهم در سطح استان، وزش باد است که در برخی نقاط استان و به خصوص نیمه جنوبی و نوار شرقی، وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید، همراه با احتمال بروز خسارت تا اواخر هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: این پدیده در مناطق بادخیز استان خراسان رضوی همراه با گرد و خاک و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش بینی می‌شود و این وضعیت با شدت و ضعف تا اواخر هفته در استان ماندگار است.

وی همچنین در ادامه این خبر متذکر شد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۱ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

رضایی پور خاطرنشان کرد: دمای هوای شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۲ و ۳۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرم‌ترین ساعت بدون تغییر نسبت به روز قبل به ۳۸ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه