English

زهرا آهنگرزاده:

افرایش سرعت وزش باد و ایجاد گرد و خاک در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در بیشتر مناطق استان این رویداد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید همراه خواهد بود که در نواحی بادخیز استان احتمال بروز خسارت وجود دارد.

افرایش سرعت وزش باد و ایجاد گرد و خاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از ساعات بعدازظهر امروز شاهد افرایش سرعت وزش باد و ایجاد گرد و خاک در استان خواهیم بود.

آهنگرزاده در ادامه گفت: در نیمه شمالی و غربی استان همراه با رشد و افزایش ابرناکی پیش بینی می شود و انتظار می رود از فردا بر شدت و وزش سرعت باد افزوده شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: در بیشتر مناطق استان این رویداد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید همراه خواهد بود که در نواحی بادخیز استان احتمال بروز خسارت وجود دارد.

وی ادامه داد: انتظار ماندگاری هوای گرم در استان وجود دارد و پیش‌بینی می شود در ابتدای هفته آینده در نیمه شمالی و نوار شرقی استان از شدت گرما کاسته می شود و دمای هوای شهر مشهد در این مدت بین ۲۵ تا ۴۰ درجه بالای صفر در نوسان بود.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوا ی ۱۹ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۶ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه