English

استحکام نظام و انقلاب نتیجه دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم است

رییس شورای شهر یزد گفت: دیدار مردمی شهردار و شهرداران مناطق پنجگانه در نماز جمعه، استقبال خوبی را توسط مردم به همراه داشت با توجه به این استقبال، امید است چنین دیدار هایی تداوم و ترویج داشته باشد.

استحکام نظام و انقلاب نتیجه دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: دیدار های مردمی مسئولین استان در زمینه های مختلف کاری، برای حل سریع تر مشکلات و مسائل مردم، تداوم و ترویج یابد.

سیفی گفت: دیدار مردمی شهردار و شهرداران مناطق پنجگانه در نماز جمعه، استقبال خوبی را توسط مردم به همراه داشت با توجه به این استقبال، امید است چنین دیدار هایی تداوم و ترویج داشته باشد.

دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسئولین به ویژه مسئولین شهری و همچنین طرح مسائل و مشکلات خود و حل آن توسط مسئولین، برکات زیادی را برای نظام، انقلاب و شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت گفت: بیش از هزار برنامه در دهه امامت و ولایت از جمله صد ایستگاه مبشر غدیر، احیای خطبه غدیر، برگزاری جشنواره ملی نهج البلاغه، اختتامیه کنگره شعر در یزد برگزار می‌شود.

سیفی از نهاد های برگزارکننده برنامه های مناسبتی قدردانی کرد و افزود: این برنامه ها با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد هماهنگ شود و قبل از اینکه برخی از برنامه ها اطلاع رسانی شود اعضای شورای شهر نیز در جریان برنامه ها قرار گیرند و از نظرات اعضا به ویژه کمیسیون مربوطه با آن برنامه، استفاده شود.

 وی درباره بهربرداری از دومین قطار مسافر بری یزد مشهد گفت: از تمامی مسئولین به ویژه نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم و سایر کسانی که برای ایجاد این رویداد تلاش کردند تشکر و قدر دانی می کنم.

مردم یزد معمولا در فصل تابستان زیارت امام رضا (ع) را یکی از برنامه های جدی و همیشگی خود در هر سال می دانند با ایجاد این رویداد، مردم به راحتی می توانند به مشهد مقدس سفر کنند.

سیفی در خصوص ثبت جهانی یزد نیز افزود: در سال 96 شهر یزد در میراث جهانی به ثبت رسید که یک اتفاق بسیار خوبی برای یزد است. امید است بتوانیم در زمینه توسعه توریست فراهم شود تا در زمینه اقتصاد و اشتغال شاهد رونق چشمگیری در استان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان تصریح کرد: انتظار میرفت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور همزمان با ثبت جهانی یزد، اعتباری ویژه برای یزد در این زمینه در نظر می‌گرفت. به هرحال مردم و تمامی ادارات ذی ربط باید در معرفی و حفظ شهر یزد به خصوص بافت تاریخی آن تلاش کنند تا این شهر جهانی به خوبی به همگان معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه