English

همزمان با روز عید سعید قربان صورت می گیرد؛

آمادگی برای جمع‌آوری نذورات قربانی مردم ‌در گیلان

مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: کمیته امداد استان آمادگی دارد، نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان را همانند سال‌های گذشته برای توزیع بین نیازمندان دریافت نماید.

آمادگی برای جمع‌آوری نذورات قربانی مردم ‌در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مدیرکل کمیته امداد گیلان، با قدردانی از کمک‌های بی‌منّت مردم در مناسبت‌های مختلف سال به نیازمندان، اظهار کرد: به منظور کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده های نیازمند و نشر و ترویج سنّت حسنه قربانی، کمیته امداد استان آمادگی دارد، نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان را همانند سال‌های گذشته برای توزیع بین نیازمندان دریافت نماید.

 اهرابی، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان آمادگی دارد علاوه بر جمع‌آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی آن‌ها را نیز دریافت کند، افزود: پس از دریافت نذورات نقدی به نیابت از خیرین، وجوهات جمع آوری شده جهت خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

وی، با اشاره به فعالیت 250 مرکز نیکوکاری در استان، افزود: پایگاه‌های مستقر در مراکز نیکوکاری در سطح محله‌ها و مساجد هم آماده دریافت نذورات قربانی مردم و توزیع آن بین نیازمندان همان محله می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ادامه داد: مردم نیکوکار گیلان همچنین می‌توانند با شماره‌گیری #۰۱۳۸۸۷۷ کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات خود را به شماره‌ کارت 7678-9995-9918-6037 نزد بانک ملی واریز کنند.

اهرابی اضافه کرد: ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت نذورات قربانی امسال قرار دارند.

وی، با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا ذبح قربانی در کشتارگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت، افزود: مراحل انتقال به کشتارگاه نیز کاملاً براساس قواعد بهداشتی مراکز بهداشت انجام می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با اشاره به اینکه امسال به دلیل بیماری کرونا، در دفاتر کمیته امداد سراسر استان توزیع مستقیم گوشت نخواهیم داشت، تصریح کرد: گوشت قربانی با رعایت بهداشت کامل توسط خیرین و همکاران کمیته امداد پس از بسته بندی و با رعایت تکریم، بین نیازمندان از قبل شناسایی شده به درب منزل آنها تحویل داده خواهد شد.

اهرابی، در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان کمک روز عید سعید قربان توسط کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری و خیریه های همسو در استان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال حداقل 94% درصد این درآمد با مشارکت خیّران افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه