English

سیدحامد‌ عاملی:

۱۱۰ کیلومتر از راه‌آهن اردبیل - میانه ریل‌گذاری شد

استاندار اردبیل گفت: تاکنون ۱۱۰ کیلومتر از مسیر ریلی ۱۷۵ کیلومتری اردبیل - میانه ریل‌گذاری شده است.

۱۱۰ کیلومتر از راه‌آهن اردبیل - میانه ریل‌گذاری شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل ، بزرگراه سرچم و پروژه‌های شهری اردبیل که با حضور نمایندگان مردم اردبیل در مجلس و معاونان وزیر راه‌وشهرسازی برگزار شد، گفت: تاکنون ۱۱۰ کیلومتر از مسیر ریلی ۱۷۵ کیلومتری اردبیل - میانه ریل‌گذاری شده است.

او می گوید: بر اساس هماهنگی‌های مسؤولان استانی و نمایندگان با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، مقرر شده عملیات زیرسازی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تا پایان آبان‌ماه به اتمام برسد.

استاندار اردبیل گفت: راه‌آهن اردبیل - میانه با اتصال به پارس‌آباد دارای مزیت ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه خواهد شد که در این راستا مقرر شده تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور نسبت به پیگیری و اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد اقدام کند.

عاملی افزود: ایجاد بارانداز ریلی در تازه‌کند پارس‌آباد مصوبه هیأت دولت بوده که توافقات اولیه با کشور جمهوری آذربایجان نیز در این خصوص انجام شده است و برای اجرایی شدن این پروژه، در هفته پیش رو پیش‌نویس طرح توجیهی تنظیم و ارائه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه