English

سید حامد عاملی:

تأمین فضای خوابگاهی برای دانشگاه فرهنگیان اردبیل در دستور کار است

استاندار اردبیل گفت: اعتبار اولیه برای آغاز عملیات احداث خوابگاه برای دانشگاه فرهنگیان در استان جذب می‌شود.

تأمین فضای خوابگاهی برای دانشگاه فرهنگیان اردبیل در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در بازدید از دانشگاه فرهنگیان استان گفت: با توجه به این‌که فضای دانشگاه فرهنگیان اردبیل برای دانشجومعلمان در حال تحصیل محدود است، اعتبار اولیه برای آغاز عملیات احداث خوابگاه جذب می‌شود و تا زمان اجرا و تکمیل نهایی این خوابگاه، مقدمات تأمین فضای خوابگاهی با انجام کارشناسی‌های لازم از ساختمان‌های مازاد سایر دانشگاه‌ها و یا بخش خصوصی، انجام می‌گردد.

وی افزود: معلمان در انسان‌سازی و توجه به تربیت نسل سالم و موثر رسالت و دغدغه بزرگی داشته و انتقال‌دهنده مفاهیم معنوی به انسان‌ها هستند و با همین ویژگی، مسیر پیامبران را ادامه می‌دهند.

استاندار اردبیل می گوید: بهره‌مندی از مزیت زندگی در دنیا منحصر به مادیات نیست و در این زمینه معلمان می‌توانند اهمیت زندگی معنادار و دارای هدف را به انسان‌ها و نسل جدید آموزش دهند و در کنار توجه به تعالیم معنوی و پرورش روح عزتمندی و کرامت در زندگی، اهمیت امکانات مادی نیز غیرقابل انکار است.

عاملی گفت: تعلیم و تربیت در رشد جوامع از اهمیت اساسی برخوردار بوده و لازم است مقدمات تأمین امکانات فیزیکی و نیازمندی‌های ارتقای آموزشی دانشجو معلمان استان اردبیل فراهم شود و به جهت اهمیت موضوع تعلیم و تربیت، بنده حاضر هستم شخصا برای اعتلای دانشگاه فرهنگیان وقت بگذارم.

لازم به ذکر است؛ نشست صمیمی با دانشجومعلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان و بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه، از جمله برنامه‌های حضور استاندار اردبیل در این مرکز آموزشی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه