English

سید حامد عاملی:

تولید انرژی خورشیدی و توسعه پرورش ماهی در اصلاندوز عملیاتی شود

استاندار اردبیل گفت: توجه به تولید انرژی خورشیدی و ایجاد زمینه پرورش ماهی در منطقه اصلاندوز برای رونق اقتصادی این شهرستان عملیاتی شود.

تولید انرژی خورشیدی و توسعه پرورش ماهی در اصلاندوز عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان اصلاندوز گفت: همچنین در کنار پرورش ماهی در این شهرستان ، توجه به توسعه گردشگری آب نیز می تواند در رونق گردشگری منطقه تاثیر گذار باشد.

وی به پروژه های مشخص شده در برنامه پیشرفت شهرستان اشاره کرد و تکمیل نواقصات مجتمع آبرسانی عمران آباد،تامین زیرساخت های صنعتی ناحیه صنعتی اصلاندوز و اجرای ساختمان های اداری این شهرستان را از دیگر اولویت ها عنوان کرد.

استاندار اردبیل با تاکید بر توسعه دامپروری به شیوه علمی و نوین در اصلاندوز خواستار مطالعه و ارائه طرح اولیه برای ایجاد بستر دامپروری صنعتی در این شهرستان شد.

عاملی به ظرفیت های گردشگری اصلاندوز از جمله تپه نادری و مجموعه آهوی مغان اشاره کرد و بر ایجاد بسترهای لازم و راههای دسترسی برای رونق گردشگری در این مناطق تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه های زیرساختی و ضروری شهرستان ها، خواستار توجه فرمانداران در جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان در تخصیص اعتبار به پروژه های تعیین شده در برنامه پیشرفت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه