English

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای خراسان رضوی فردا با یک درجه کاهش به ۳۷ درجه می‌رسد و تا اخر هفته روند کاهشی دما را در سطح استان خواهیم داشت.

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دمای هوا امروز در مشهد ۳۸ درجه سیلسیوس است و تا  بعدازظهر به ۲۳ درجه سیلسیوس خواهد رسید.

اثمری در ادامه اظهار کرد: دمای هوای خراسان رضوی فردا با یک درجه کاهش به ۳۷ درجه می‌رسد و تا اخر هفته روند کاهشی دما را در سطح استان خواهیم داشت، به طوری‌که تا پایان هفته هوا به ۱۸ درجه سیلسیوس خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین وزش باد در خواف با ۶۸ کیلومتر بر ساعت و کمترین وزش باد با ۱۷ کیلومتر بر ثانیه در تایباد بوده است.

وی در ادامه متذکر شد: در شبانه روز گذشته، شهرستان قوچان و داورزن با کمینه‌ دما ۱۵ درجه و بیشینه دما ۴۴ درجه سیلسیوس به ترتیب خنکترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند.

اثمری در خاتمه گفت: با توجه به تحلیل نقشه و بررسی‌های انجام شده امروز پدیده غالب جوی در استان وزش باد همراه با گردوخاک است و از فردا بر سرعت و شدت آن افزوده خواهد شد، به گونه‌ای که در نیمه شرقی و غرب استان وزش باد توام با کاهش کیفیت هوا، میدان دید و احتمال آسیب به سازه‌های موقت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه