English

جمال فرزانه:

دعاوی خانوادگی ۷۰ درصد پرونده های حقوقی تایباد را تشکیل می دهند

رییس دادگستری تایباد بیان کرد: امسال ۴۷۲ پرونده طلاق به حوزه قضایی شهرستان وارد شده که نسبت به سال گذشته ۲۷ مورد کاهش داشته است.

دعاوی خانوادگی ۷۰ درصد پرونده های حقوقی تایباد را تشکیل می دهند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جمال فرزانه رییس دادگستری تایباد در سخنانی اعلام کرد: در سال قضایی ۱۴۰۱ تعداد پرونده های حقوقی ورودی به محاکم قضایی تایباد ۲۶ هزار و ۷۲۹ فقره بوده که ۷۰ درصد آنها را دعاوی خانوادگی تشکیل می دهد.

فرزانه در ادامه این خبر اضافه کرد: پرونده های مربوط به دعاوی خانوادگی شامل طلاق، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، ملاقات فرزند و ازدواج مجدد می شود که در رتبه نخست دعاوی تایباد قرار دارد.

رییس دادگستری تایباد همچنین متذکر شد: امسال ۴۷۲ پرونده طلاق به حوزه قضایی شهرستان وارد شده که نسبت به سال گذشته ۲۷ مورد کاهش داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال قضایی جاری، تعداد پرونده های ورودی ۲۶ هزار و ۷۲۹ فقره و پرونده های خروجی ۲۶ هزار و ۹۰۶ بوده که ۱۳ درصد افزایش در پرونده های ورودی نسبت به سال قبل دیده می شود.

فرزانه در خاتمه خبر خود خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد منصب های دادگستری تایباد بدون متصدی است و در این حالت در حال رسیدگی به پنج هزار و ۲۰۲ پرونده موجود در دادسرا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه