English

عصر امروز:

اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام برگزار شد

با حضور رییس کل دادگستری استان ایلام عمران علیمحمدی، دادستان مرکز استان ایلام عبدالوهاب بخشنده به منظور جلوگیری از پدیده زمین خواری، تغییر کاربری اراضی منابع طبیعی و کشاورزی و نحوه برخورد قانونی با متخلفین؛ اولین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام با حضور کلیه مدیران ادارت و نهادهای مربوطه در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عمران علیمحمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان در حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر لزوم برخورد قاطعانه و بازدارنده با ساخت و سازهای غیر مجاز و متصرفان غیر قانونی اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید نمودند .

رییس‌کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی اشاره و بر تسریع در اجرای طرح کاداستر و سند دار نمودن اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید نمودند .

علیمحمدی در ادامه فرهنگ سازی را در پیشگیری از وقوع حریق بسیار موثر دانسته و همکاری و همراهی تمامی سازمان های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان در پیشگیری از وقوع حریق در جنگل های استان را یک ضرورت دانستند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام به ساخت و سازهای غیر مجاز در راضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی منابع طبیعی وکشاورزی اشاره و با انتقاد از بی‌توجهی متولیان موضوع به این ساخت و سازهای غیر مجاز بر ضرورت تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید نمودند .

عبدالوهاب بخشنده در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از وقوع حریق در مراتع و جنگل های استان را ضروری دانستند .

گفتنی است در این جلسه هر کدام از اعضاء شورا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ،راهکارهای عملی جهت برخورد با اشخاصی که مبادرت به تصرف اراضی دولتی پ یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی می نمایند، ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه