English

دستگیری یک کارچاق کن

دادستان قم از دستگیری یک کارچاق کن خبر داد.

دستگیری یک کارچاق کن

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در این زمینه افزود: متهم با غصب عنوان قاضی و بازپرس دادگستری و ادعای واهی آشنایی با مقامات دادستانی و قضایی استان از ۱۲ نفر برای کارسازی و پیشبرد پرونده‌های قضایی مبالغی را دریافت کرده‌است.

وی با اشاره به دستگیری و شناسایی مالباختگان از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و پیگیری‌های شعبه چهار بازپرسی قم، اضافه کرد: این متهم با جعل عنوان بازپرس و قاضی شعبه و کارمند دستگاه قضایی و با معرفی خود در پوشش فردی ذی‌نفوذ در دستگاه قضایی و آشنایی و نسبت خویشاوندی با مسوولان قضایی، وعده حل پرونده‌های قضایی، رفع آثار غیبت زندانیان از سیستم زندان و یا وعده استخدام در دادگستری را می‌داد.

وی متهم را فاقد هرگونه نفوذ و ارتباط با مسوولان و کارکنان دادگستری استان دانست و افزود: متهم دارای سابقه مشابهی با همین اتهام در سال‌های گذشته در استان بوده و تمامی ادعاهای او برای اعتمادسازی و فریب صاحبان پرونده‌های قضایی مطرح شده‌است.

غریب با تاکید بر این‌که مراجعان دستگاه قضایی پرونده‌های خود را فقط از مسیرهای قانونی پیگیری کنند و از اعتماد به افراد مدعی نفوذ جدا پرهیز نمایند، به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و انجام امور از راه‌های غیرقانونی، مراتب را سریعا به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه