English

اکبر نصری سرآسیا:

اجرای طرح‌های تنبیهی و تشویقی برای نانوایی های کلانشهر مشهد

رییس اداره نظارت وبازرسی جهادکشاورزی مشهد بیان کرد: ۶۰ واحد نانوایی در مشهد برای پخت از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب متعهد شده اند، که برای آنان سهمیه تشویقی آرد لحاظ شده است.

اجرای طرح‌های تنبیهی و تشویقی برای نانوایی های کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اکبر نصری سرآسیا رییس اداره نظارت وبازرسی جهادکشاورزی مشهد عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد تشکیل دوباره صف های طولانی در مقابل نانوایی ها بوده ایم که بازرسی جهاد کشاورزی برای حل این مشکل ساعات پخت برخی نانوایی ها مشهد را افزایش داده است.

نصری سرآسیا این سخنان را در هفته جهادکشاورزی اظهار کرد و ادامه داد: ۶۰ واحد نانوایی در مشهد  برای پخت از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب متعهد شده اند، که برای آنان سهمیه تشویقی آرد لحاظ شده است.

رییس اداره نظارت وبازرسی جهادکشاورزی مشهد تصریح کرد: همچنین بازرسی ها از نانوایی ها و مراکز مر بوط به توزیع آرد افزایش پیدا کرده است که در جریان این بازرسی ها از ۲ هزارو ۵۷۰ واحد نگهداری و توزیع آرد در استان، ۶۳۶ فرم تخلف ثبت کرده اند.

وی متذکر شد: ۲۱۰ فقره از این تعداد بابت کم فروشی، ۱۳۶ فقره مربوط به گران فروشی و سایر تخلفات شامل عرضه آرد خارج از شبکه توزیع بود که ارزش ریالی مبلغ جریمه‌ها به صورت تجمیعی به بیش از ۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

نصری سرآسیا در ادامه تاکید کرد: طرح‌های تنبیهی و تشویقی برای ۲ هزارو ۳۱۹ نانوایی سطح شهر مشهد در نظر گرفته شده است و  با اجرای طرح برکت ۲  کارگروهی تشکیل شد تا نظارت ها بر نانوایی ها افزایش پیدا کند.

رییس اداره نظارت وبازرسی جهادکشاورزی مشهد یادآور شد: پلمب، قطع سهمیه و لغو پروانه جزء مجازات‌هایی است که برای نانوایی‌های متخلف درنظر گرفته شده است و ازسوی دیگر، برنامه ریزی‌ها صرفا ماهیت تنبیهی ندارد و افزایش سهمیه آرد برای نانوایی ها که ساعات پخت بیشتری دارند در نظر گرفته شده است.

نصری سرآسیا خاطرنشان کرد: تعدادی کلاس آموزشی در زمینه اجرای طرح  نصب کارت خوان‌های هوشمند در نانوایی‌های مشهد در حال برگزاری است تا واحد‌های عرضه نان در خراسان رضوی به زودی با دستگاه‌های کارت خوان جدید، خدمات دهی کنند. بانک سپه، بانک پشتیبان این دستگاه‌ها انتخاب شده است، اما برای تعیین زمان دقیق اجرای طرح، باید منتظر اعلام ستاد آرد و نان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه