English

محسن داوری:

الزام باز بودن کلیه نانواییهای مشهد تا آخر هفته

فرماندار مشهد بیان کرد: هر نانوایی که خارج از تعطیلی مجازش بسته است، از صاحب آن علت را جویا خواهیم شد تا به چرخه عرضه نان برگردانده شود و مصوب کردیم تا پایان هفته هیچ نانوایی تعطیلی نداشته باشد و بنا شده این مصوبه به نانوایی‌ها ابلاغ شود.

الزام باز بودن کلیه نانواییهای مشهد تا آخر هفته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهددر خبری اعلام کرد: یکی از مشکلات تعطیلی برخی نانوایی‌ها بود و وضعیت این نانوایی‌ها مشخص نبود که به خاطر روز تعطیل مجازشان باز نیستند یا دلایل تعطیلی آن‌ها چیز دیگری است و طبق بررسی مشخص شد برخی از این‌ها روز تعطیلی‌شان نبوده است.

داوری ادامه داد: هر نانوایی که خارج از تعطیلی مجازش بسته است، از صاحب آن علت را جویا خواهیم شد تا به چرخه عرضه نان برگردانده شود و مصوب کردیم تا پایان هفته هیچ نانوایی تعطیلی نداشته باشد و بنا شده این مصوبه به نانوایی‌ها ابلاغ شود.

 فرماندار مشهد افزود: ۳۰۰ نانوایی برای عرضه نان از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب اختصاص داده شده بود که برخی به هر دلیلی قبول نکردند و این موارد را ترمیم کردیم و نانوایی‌های جدید جایگزین شد و به آن‌ها ابلاغ صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در حوزه حمل آرد به نانوایی‌ها نظارت را جدی‌تر کرده‌ایم تا جلوی انحراف احتمالی را بگیریم و مقرر شد نظارت‌ها تشدید شود و نانوایی‌هایی که چند بار به آن‌ها تذکر داده شده است و تمکین نکرده‌اند یا فقط جریمه شده‌اند، حتما پلمب و لغو مجوز شوند.

داوری متذکر شد: برای بیمارستان‌ها و مراکز عمومی هم که تاکنون از نانوایی‌ها نان خود را تهیه می‌کردند، به یکی از مجتمع‌های نانوایی سهمیه آرد دادیم تا نان آن‌ها را پخت کنند و ظرفیت نانوایی‌ها کامل در اختیار مردم باشد.

فرماندار مشهد همچنین یادآور شد: ۲ نانوایی سیار فعال و آرد این نانوایی‌ها تأمین شده است و تدابیری هم برای رفع مشکلات سهمیه آرد در نظر گرفته شده است.

داوری در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند مشکلات حوزه آرد و نان را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند و در صورت عدم پاسخگویی این شماره، در فرمانداری هم آمادگی رسیدگی به گزارشات این حوزه وجود دارد و جهاد کشاورزی هم پیگیر این مسائل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه