English

برخورد با نانوایی‌های متخلف در مشهد با فوریت و بدون اغماض

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: رسیدگی به تخلفات واحدهای نانوایی از حالت معمول خارج شده است و با هدف تامین نیاز مردم، شناسایی و برخورد با متخلفان در این حوزه با جدیت به صورت اخطار و سپس مهر و موم خواهد بود.

برخورد با نانوایی‌های متخلف در مشهد با فوریت و بدون اغماض

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد: برخورد با نانوایی‌های متخلف در مشهد به فوریت و بدون اغماض انجام می‌شود.

شعربافیان در ادامه این خبر اضافه کرد: طی هفته سوم اردیبهشت ماه کنونی با انجام  ۸۲۳ بازرسی از نانواییهای مشهد تعداد ۵۷ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال تشکیل شد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: رسیدگی به تخلفات واحدهای نانوایی از حالت معمول خارج شده است و با هدف تامین نیاز مردم، شناسایی و برخورد با متخلفان در این حوزه با جدیت به صورت اخطار و سپس مهر و موم خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: ضمن این که با هدف جلوگیری از ایجاد نشدن خلاء در ارائه خدمت، سهمیه آرد نانوایی های متخلف به نزدیک‌ترین نانوایی محل یا منطقه داده می‌شود و در محل نانوایی متخلف یک واحد نانوایی سیار هم مستقر و به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

شعربافیان خاطرنشان کرد: علاوه بر ۳۰۰ واحد نانوایی که قرار است از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در سطح مشهد فعالیت و نان، پخت و  عرضه کنند ، تعداد ۹۴ واحد نانوایی اطراف حرم مطهر براساس فروش از طریق دستگاه پوز رصد می شوند و در صورت احراز شرایط سهمیه آرد اضافه دریافت می‌کنند و سهمیه آرد آنها هر ۱۰ روز یک بار تحویل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه