English

هشدار جدی دستگاه قضا به متخلفین عرصه ساخت و ساز ناایمن در کردستان

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضایی استان با متخلفین در عرصه ساخت و سازهای فاقد استحکام و ناایمن در استان برخورد جدی می‌کند.

هشدار جدی دستگاه قضا به متخلفین عرصه ساخت و ساز ناایمن در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام سید حسین حسینی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در رابطه با صیانت از حقوق عامه و با توجه به حادثه ساختمان متروپل، دادگستری استان به مقوله مبارزه و برخورد جدی با هرگونه فساد و رانت در مدیریت شهری استان ورود کرده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: دادستانی مرکز استان و همچنین اداره کل بازرسی استان موظف شده اند ضمن شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد استحکام و مغایر با ضوابط و مقررات فنی و شهرسازی، بدون هرگونه اغماض و مسامحه با متخلفین برخورد کنند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: اخیرا با دستگیری شبکه سازمان یافته ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان سنندج، برخورد با متخلفین این حوزه شدت بیشتری یافته و به دادستان مرکز استان ماموریت داده شده تا با فوریت ضمن شناسایی ساختمان های ناایمن و فاقد استحکام به ساکنین آنها اخطار داده شود و پرونده های مربوطه در شهرداری و کمیسیون های ماده 100 سریعا بررسی و نتیجه اقدامات را ظرف یک ماه گزارش دهند.  

رییس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: به معاونت عمرانی استانداری کردستان هم اعلام شده که به شهرداری‌های استان ابلاغ شود تا ضمن بررسی سازه ها و ساختمان های استان، در صورتی که برای شهروندان خطراتی محتمل است و یا آن سازه ها ناپایدار است، در کمترین زمان رفع خطر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه