English

نظرات پزشکی قانونی یاری‌گر قضات در صدور رای عادلانه است

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: پزشکی قانونی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و تامین امنیت و اجرای عدالت در جامعه با نظریات کارشناسی فنی و تخصصی پزشکی قانونی تسهیل می شود.

نظرات پزشکی قانونی یاری‌گر قضات در صدور رای عادلانه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در دیدار با مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان که به مناسبت گرامیداشت روز پزشک در اداره کل پزشکی قانونی کردستان در سنندج صورت گرفت، اظهار کرد: جایگاه پزشکی و طبابت در آموزه‌های دینی ما بسیار ویژه است و پزشکان و پرستارانی که هم اکنون در جبهه مبارزه با ویروس کرونا مبارزه می‌کنند واقعا جهادگر و خدمتگزار هستند.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا بوده و واقعا در حال ایثار و جانفشانی هستند و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی تاکید کرد: پزشک ضامن سلامت جسم انسان است و بزرگترین خدمت به جامعه بشری را انجام می‌دهد و به فرموده رسول اکرم (ص): العلم علمان «علم الابدان و علم الادیان» دوگونه علم وجود دارد علم پزشکی و علم دین که این حدیث بیانگر جایگاه والای علم پزشکی است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: پزشکی قانونی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و تامین امنیت و اجرای عدالت در جامعه با نظریات کارشناسی فنی و تخصصی پزشکی قانونی تسهیل می‌شود و این نظرات یاریگر قضات در صدور رای عادلانه هستند که اهمیت کار شما را مضاعف می‌کند.

وی اضافه کرد: کار در دستگاه قضایی و ادارات تابعه بسیار پراسترس و پرفشار است و اگر بخواهیم نشاط و برکت در کار و زندگی مان ایجاد شود باید با اخلاص در کار به کار خود رنگ و بوی الهی و معنوی بدهیم.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه بهتاش خانی‌آباد مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان به بیان عملکرد مجموعه پزشکی قانونی استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد در صورت تامین اعتبار برای تکمیل فاز دوم و سوم پروژه پزشکی قانونی شهرستان سنندج این پروژه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه