English

علی صفدری:

شور نشاط مردم محوری را باید به مساجد بازگردانیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جمعیتی که امروز درکانون های مساجد فعال هستند در کنار هم می توانند دوباره مساجد را فعال کرده و این مراکز را به محور اصلی امورات جامعه تبدیل کنند.

شور نشاط مردم محوری را باید به مساجد بازگردانیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه مدهامتان کشور به میزبانی کرمانشاه با بیان اینکه مساجد محور تمام امور در جوامع اسلامی هستند، گفت: در گذشته محور اصلی تمام برنامه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی نظامی کشور مساجد بودند، اما متاسفانه این مراکز نورانی امروزه از کارکرد اصلی خود فاصله گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه تمام اتفاقات مهم کشور از جمله انقلاب اسلامی همه از مسجد ریشه گرفته اند، خاطرنشان ساخت: مساجد سکوی پرتاب به سمت قله های معرفت، اخلاق، انسانیت هستند و اگر قرار باشد اتفاق ماندگاری در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه رخ دهد، باید محور آن مساجد باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اعلام آمادگی برای شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر کانونهای مساجد استان با حمایت حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا مساجد به کارکرد اصلی خود بازگردند و متولیان مساجد در این زمینه بیش از همه مسئولیت دارند.

صفدر اظهار داشت: امام جماعت، هیات امنا، کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج جزو محورها و متولیان اصلی مساجد  هستند که می توانند با توجه به وظایفی که برعهده دارند، روح و انرژی را به مساجد بازگردانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه