English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خطاب به استاندار،

لطفا اصحاب رسانه را از مواجهات بعدی با مسئولان خلاص کنید

بهرام فاضلی با ابراز عذرخواهی نسبت به خطاهای احتمالی اصحاب رسانه و خبرنگاران استان نسبت به مسئولان کرمانشاه، گفت: آقای استاندار من از شما خواهش می کنم که نسبت به رسانه های کرمانشاه مهربانتر باشید و مانع از ادامه شکایت از این بزرگواران باشید.

لطفا اصحاب رسانه را از مواجهات بعدی با مسئولان خلاص کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه های کرمانشاه و گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تبریک این ایام به اصحاب قلم و رسانه کرمانشاه، ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان دیدبانان جامعه وظیفه خطیری در تعامل دو سویه بین مردم و مسئولان دارند.

فاضلی با تاکید بر اینکه ایام بحرانی کرونا می بایست به عنوان تلنگری مهم در مهربانی بیشتر را در نگاه تک تک ما ایجاد کند، خاطرنشان ساخت: قطعا نگاه مؤمنانه و مهربانانه تر می توان بیان معایب را نیز شیرین تر کند.

وی رسالت اصلی خبرنگار و رسانه را بیان واقعیات عنوان کرد و افزود: وجود این نکته مهم می طلبد که مسئولان استان در تعامل با این اقشار فرهیخته مهربانتر بوده و به مصداق فرموده امیرالمومنین، مسئول اسلامی بوده و "با مردم و برای مردم باشند".

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه سپس خطاب به استاندار کرمانشاه گفت: اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه به یقین جزء مشاغل سخت هستند و این مهم می طلبد که با نگاه نقدپذیرانه تری به حرفه و رسالت آنها از سوی مسئولان تجهیزات شد.

فاضلی تأکید کرد: من در سمت مدیریت ارشاد استان به شخصه از سو تفاهمهای احتمالی  پوزش می طلبم و از شما خواهش می کنم که این روند اشتباه شکایت از رسانه های کرمانشاه را از بین ببرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه