English

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان خمینی شهر:

دنیای خبر و رسانه دارای دوجبهه متفاوت است

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان خمینی شهر گفت: در فضای رسانه و خبر دو جبهه حق و باطل وجود دارد.

دنیای خبر و رسانه دارای دوجبهه متفاوت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدحسین محمدی فشارکی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن متمایز بودن شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: شهرستان خمینی شهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیاری است اما فاقد پایگاه خبری است.

وی مطرح کرد: در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در محل فرمانداری شهرستان  پیشنهاداتی ارائه شد که از جمله آنها تشکیل شورای فرهنگی محلات و رصد دفتر فرهنگی خبرنگاران در شهرستان خمینی شهر است.

محمدی توضیح داد: رصد جریان ها و تشکل ها در شهرستانی که در آن قرار داریم با اشراف بر موضوعات فرهنگی جهت برنامه ریزی بهتر از مهمترین امور اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی است که بدون همکاری اصحاب رسانه امکان پذیر نیست.

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان خمینی شهر آسیب های اجتماعی و چالش های اصلی شهر را،  از خروجی های فرهنگی هر شهر دانست و بیان کرد: در صدد هستیم دفتر خبرنگاران در شهرستان جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی دستگاه ها به مردم شهرستان  تشکیل شود.

وی با توجه به اینکه دو جبهه حق و باطل در رسانه وجود دارد تصریح کرد: جبهه رسانه ای انقلابی ، همیشه به دنبال نشر اخبار صحیح و درست است و جبهه دیگر  که بسیاری از رسانه های غربی و متفکر با این منش ، هدفش نشر اکاذیب و دروغ هایی است که بر علیه نظام و انقلاب اسلامی صورت می پذیرد.

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاری از مشاغل سخت و طاقت فرساست و وظیفه دستگاه های شهرستان است که جهت نشر فعالیت های هر دستگاه و آگاهی مردم از عملکرد آنها ،همکاری های لازم را با اصحاب رسانه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه