English

زهرا عنایتی:

افزایش ابرناکی و بارش باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی می‌شود از فردا تا اوایل هفته آینده به تناوب در بخش هایی از مرکز و نواحی غربی و شمالی استان شاهد بارش پراکنده باشیم.

افزایش ابرناکی و بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، از امروز عصر و در نواحی غرب استان شاهد افزایش ابرناکی هوا همراه با بارش رگباری همراه با رعد و برق خواهیم بود.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: پیش بینی می‌شود از فردا تا اوایل هفته آینده به تناوب در بخش هایی از مرکز و نواحی غربی و شمالی استان شاهد بارش پراکنده باشیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: از روز جمعه علاوه بر کاهش دمای هوا وضعیت بارش ها  به شکل ایجاد رواناب و سیلاب در نقاط شمالی و مرکزی خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

عنایتی همچنین متذکر شد: این در حالی است که در نواحی  شرقی و جنوبی استان از امروز تا پایان هفته وزش باد موجب کاهش کیفیت هوا و دید می‌شود.

وی افزود طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۹ تا ۳۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات روز به ۳۶ و در خنک ترین ساعات به ۲۱ درجه سانتیگراد برسد.

عنایتی در خاتمه خاطنشان کرد: در این مدت قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بودند و بیشترین سرعت وزش باد از بجستان با ۴۳کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه