English

آیدا فاروقی:

پیش بینی بارش های پراکنده باران در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از امروز، یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری جوی به نسبت پایدار و آرام در خراسان رضوی حاکم است.

پیش بینی بارش های پراکنده باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس اداره کل مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش های پراکنده باران از روز چهارشنبه این هفته برای مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

فاروقی در ادامه تصریح کرد: در این مدت این همراه با شدت گرفتن وزش باد، افزایش ابرناکی را در خراسان رضوی شاهد خواهیم بود که پیامد آن رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در استان پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارندگیها اضافه کرد: در روزهای پایانی هفته بر مقدار این بارش ها در مناطق مختلف استان افزوده خواهد شد.

وی همچنین افزود: از امروز، یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری جوی به نسبت پایدار و آرام در خراسان رضوی حاکم است که برای مناطق بادخیز به ویژه جنوب شرقی استان وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب می‌باشد.

کارشناس اداره کل مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: قوچان با هفت درجه سلسیوس و مه‌ولات با ۳۵ درجه طی ۲۴ ساعت گذشته به عنوان سردترین و گرمترین نقاط  خراسان رضوی بوده‌اند،

فاروقی خاطرنشان کرد: دمای هوای مشهد نیز در این مدت بین ۱۶ تا ۳۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و همچنین بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر بر ساعت در تایباد به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه