English

زهرا مبشری:

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای شهر مشهد بین ۱۷ و ۲۷ درجه بالای صفر در نوسان بوده است و پیش بینی می شود با سه درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۰ درجه بالای صفر برسد.

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطالاع داد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری، تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های هواشناسی دمای استان تا روز شنبه هفته آینده به طور میانگین حدود چهار درجه افزایش می یابد. 

مبشری در ادامه این خبر اضافه کرد: امروز نیز همچون روز گذشته رگبار پراکنده باران در برخی از نقاط استان قابل پیش‌بینی است همچنین وزش باد در برخی نقاط نیمه جنوبی و نوار شرقی استان در روز جاری و فردا موجب وزش باد و ایجاد گرد و خاک می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد رگبار پراکنده در برخی نقاط استان همچون قوچان، تربت حیدریه، گناباد و بردسکن بودیم که بیشترین حجم بارش در حدود یک میلمتر از شهرستان گناباد گزارش شده است.

وی متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا ی شهر مشهد بین ۱۷ و ۲۷ درجه بالای صفر در نوسان بوده است و پیش بینی می شود دمای هوای مشهد امروز در گرمترین ساعات با سه درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۰ درجه بالای صفر برسد.

مبشری در خاتمه خاطرنشان کرد: طی این مدت، فریمان با ۱۲ درجه بالای صفر و سرخس با ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی