English

آذر رضایی پور:

روند افزایشی دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این سامانه تا روزهای پایانی هفته جاری در استان فعال است و امکان بارش رگباری در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست و با فعالیت این سامانه بر شدت و وزش باد افزوده خواهد شد.

روند افزایشی دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند افزایشی دما نسبت به روز گذشته در استان آغاز شده است ولی با این حال روز جمعه به طور موقت و لحظه ای دمای هوا کاهش پیدا می‌کند.

رضایی پور در ادامه این خبر با اشاره به بارانهای پراکنده در استان متذکر شد: بخشهایی از استان خراسان رضوی هنوز تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی به صورت بارش رگباری همراه با وزش باد شدید است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: روز گذشته و در شهرستان‌های قوچان، کلات و درگز بارش پراکنده باران وجود داشت و بیشترین میزان بارش از گلمکان با نیم میلی‌متر و بیشترین میزان سرعت وزش باد از سبزوار با ۵۵ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

وی اظهار کرد: این سامانه تا روزهای پایانی هفته جاری در استان فعال است و امکان بارش رگباری در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست و با فعالیت این سامانه بر شدت و وزش باد افزوده خواهد شد به گونه ای که در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه احتمال ایراد خسارت وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۲ تا ۲۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش بینی می شود دمای هوای مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۲۵ درجه بالای صفر برسد.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای هوای ۹ درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه