English

آذر رضایی پور:

پیش بینی افزایش شدت باد و باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر وزش باد، شاهد بارش‌های پراکنده و در برخی نواحی بارش‌ها، همراه با رعد و برق خواهد بود.

پیش بینی افزایش شدت باد و باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به افزایش فشار هوا پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده بر شدّت و سرعت وزش باد در سطح استان افزوده شود.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: بر همین اساس در برخی نقاط  استان وقوع گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود و این در حالی است که در نواحی مستعد، احتمال بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: علاوه بر وزش باد، شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان خراسان رضوی خواهیم بود که در برخی نواحی استان، بارش‌ها، همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی در ادامه این خبر یادآوری کرد: در این مدت شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود به طوری که امروز دمای هوا در شهرستان مشهد در گرمترین ساعات به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: شهر گلمکان با دمای هوای چهار درجه بالای صفر و تایباد با دمای هوای ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه