English

علیرضا رمزی:

پرداخت قرارداد بیمه سلامت خراسان رضوی انجام شد

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی بیان کرد: نسخ الکترونیکی موسسات اعم از نسخ مطب پزشک و درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و پاراکلینیک نیز تا فروردین ماه ۱۴۰۱ تسویه شده است.

پرداخت قرارداد بیمه سلامت خراسان رضوی انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا رمزی مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با پرداخت بیش از ۲۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال کل مطالبات موسسات دانشگاهی و غیردانشگاهی طرف قرارداد بیمه سلامت استان تا پایان سال۱۴۰۰ تسویه و پرداخت شد.

رمزی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات به مراکز درمانی طرف قرارداد تصریح کرد: حدود ۱۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ آن بابت سطح  ۲ و ۳ و حدود ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال آن بابت سطح یک خدمات روستایی بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی همچنین متذکر شد: علاوه بر مبلغ ذکر شده، از ابتدای امسال نیز مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال بابت هزینه‌های سال ۱۴۰۱ جذب و به حساب موسسات طرف قرارداد پرداخت شده است.

رمزی در خاتمه این خبر تاکید کرد: نسخ الکترونیکی موسسات اعم از نسخ مطب پزشک و درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و پاراکلینیک نیز تا فروردین ماه ۱۴۰۱ تسویه شده است و هم اکنون ۵۸ درصد از جمعیت استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه