English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اعلام کرد؛

بدهی تامین اجتماعی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان؛ بیمه سلامت بدهی ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به بدهی بیمه تامین اجتماعی، گفت: خوشبختانه با تلاشی که توسط پرسنل خدوم بیمه سلامت و همچنین همکاری پزشکان استان یزد انجام شد به همه بیمه شدگان بیمه سلامت در استان یزد در قالب نسخه الکترونیکی، خدمت رسانی می شود و هیچ گونه بدهی نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ ندارد که قابل قدردانی است.

بدهی تامین اجتماعی  بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان؛ بیمه سلامت بدهی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عمید الدین خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان ها و مراکز درمانی این دانشگاه خدمت گرفته اند و برای آنها هزینه شده ولی هنوز این هزینه ها به ما پرداخت نشده و بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از تامین اجتماعی طلب داریم.

وی اظهار داشت: همکاری این دانشگاه با همه بیمه ها به صورت دو طرفه است و اگر پرداختی آنها به روز انجام نشود، قطعا در آینده و با توجه به جابجایی قیمت هایی که وجود دارد با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با ابراز رضایت از بیمه سلامت استان گفت: نسخه الکترونیک بیمه سلامت به صورت صد درصد در این استان اجرایی و بدهی این بیمه نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ تسویه شده است.

وی در واکنش به سخنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان که بدهکاری دانشگاه پزشکی یزد به شرکت های داروسازی را دلیل عدم پرداخت بدهی تامین اجتماعی به این دانشگاه اعلام کرده بود، افزود: پول خدمات ارائه شده را به ما پرداخت کنند تا ما هم بدهی های خود را پرداخت نماییم وگرنه مردم آسیب خواهند دید.

خطیبی با بیان اینکه توانایی پرداخت حقوق پرسنل و پرستاران خود را نداریم و اداره بیمارستانها مشکل‌ساز شده است تصریح کرد: اگر بیمه تامین اجتماعی، بدهی خود را پرداخت کند بخش قابل توجهی از مشکلات ما حل می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماران ما بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند افزود: بیماران را بستری و برای آنها هزینه کردیم ولی هزینه آن را تامین اجتماعی پرداخت نکرده است.

خطیبی گفت: متأسفانه عدم پرداخت طلب این دانشگاه توسط بیمه تامین اجتماعی به معضل و چالشی برای ما تبدیل شده و از مردادماه سال گذشته تاکنون هیچ گونه پرداختی انجام نشده است.

وی گفت: خوشبختانه با تلاشی که توسط پرسنل خدوم بیمه سلامت و همچنین همکاری پزشکان استان یزد انجام شد به همه بیمه شدگان بیمه سلامت در استان یزد در قالب نسخه الکترونیکی، خدمت رسانی می شود و هیچ گونه بدهی نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ ندارد که قابل قدردانی است.

وی ادامه داد: خدمات رسانی نسخه الکترونیک با نهایت دقت و همچنین سرعت برای بیمه شدگان انجام می شود و از مراجعه مردم به دفاتر این بیمه جلوگیری شده و همه فعالیت ها به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

خطیبی با قدردانی از بیمه سلامت استان، از بیمه تامین اجتماعی نیز خواست بدهی ۶ ماهه سال گذشته خود را پرداخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر