English

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه:

تولید روزانه پنج هزار نسخه الکترونیکی در کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : هم اکنون به طور میانگین روزانه پنج هزار نسخه الکترونیکی در استان کرمانشاه تولید می‌شود.

تولید روزانه پنج هزار نسخه الکترونیکی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، میثم حجتی‌پور، مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به پیشگامی تامین اجتمامی در اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخ، گفت : این طرح ملی باید اجرا می‌شد تا از شیوه‌های سنتی نسخه نویسی فاصله بگیریم که تامین اجتماعی در این زمین پیشگام بود و سایر بیمه‌ها از جمله بیمه سلامت و... به تدریج در این زمینه ورود کردند.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه الکترونیکی شدن نسخ، هم اکنون به خوبی در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه جا افتاده است.

وی تاکید کرد: هم اکنون نزدیک به ۹۸ تا ۹۹ درصد نسخی که از سمت مراکز طرف قرارداد ما می‌آید الکترونیکی است که تعداد آن روزانه حدود پنج هزار مورد و گاهی تا هشت هزار مورد هم هست.

حجتی پور خاطرنشان ساخت: در حال حاضر عمده پزشکان در اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخ همکاری دارند، داروخانه‌ها، مراکز پاراکلینیک و... نیز نسبت به نسخ الکترونیکی توجیه شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه افزود: همکاری بیمه‌های تکمیلی با اجرای طرح نسخ الکترونیکی مشکلی با بیمه‌ها به لحاظ نبود نسخ کاغذی و دفترچه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح پرداخت‌های تامین اجتماعی به پزشکان و سایر مراکز از جمله داروخانه‌ها به صورت ماهیانه انجام می‌شود، در گذشته برای پزشکانی که نسخه الکترونیکی صادر می‌کردند پرداخت‌ها روزانه بود که باعث بی نظمی مالی می‌شد و اکنون پرداخت‌ها ماهانه شده است.

کاهش نیاز به مراجعات، حذف مشکلات مربوط به غلط خوانی نسخ و... از جمله مهمترین این مزیت‌ها است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه