English

علیرضا رمزی:

آغاز طرح پزشک خانواده با رویکرد ارایه خدمات سطح یک در خراسان رضوی

مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی بیان کرد: این طرح در مناطق روستایی کشور اجرا می‌شود و تمامی ساکنان مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را دربرمی گیرد.

آغاز طرح پزشک خانواده با رویکرد ارایه خدمات سطح یک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا رمزی مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: ۵۵۰ پزشک خانواده و ۳۶۰ ماما در طرح پزشک خانواده در تمام مراکز خدمات جامع سلامت روستایی خراسان رضوی مشارکت داشته و مشغول ارایه خدمات به بیمه شدگان روستایی هستند.

رمزی در ادامه این خبر اضافه کرد: طرح پزشک خانواده با رویکرد ارایه خدمات سطح یک به گروه هدف که ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هستند از سال۱۳۸۴ در سطح کشور آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی افزود: این طرح در مناطق روستایی کشور اجرا می‌شود و تمامی ساکنان مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را دربرمی گیرد که تا کنون در تمامی مناطق و نقاط استان خراسان رضوی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح خدمات پایه درمان، خدمات سطح یک درمان و مراقبت‌های سلامت برای گروه‌های هدف شامل مادران باردار، دانش‌آموزان ارائه می‌شود و بسیاری از این خدمات رایگان ارائه می‌شود و مواردی که هزینه دریافت می‌شود به صورت دولتی و با حداقل هزینه صورت می‌پذیرد.

رمزی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی با نظارت سازمان بیمه سلامت ایران در اجرایی شدن این برنامه مشارکت دارند و هم اکنون حدود ۵۸ درصد از جمعیت استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه