English

رمضانعلی قاسمی:

برداشت حدود نه هزار تن جو مزارع گناباد

مدیر جهاد کشاورزی گناباد بیان کرد: با فروش این میزان محصول جو یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال نصیب کشاورزان گنابادی می‌شود.

برداشت حدود نه هزار تن جو مزارع گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رمضانعلی قاسمی مدیر جهاد کشاورزی گناباد در خبری اعلام کرد: هشت هزار و ۷۴۵ تن جو طی یک ماه گذشته از سطح ۲ هزار و ۶۵۰ هکتار زمینهای کشاورزی این شهرستان برداشت شد.

قاسمی در ادامه این خبر گفت: با فروش این میزان محصول جو یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال نصیب کشاورزان گنابادی می‌شود و عملیات برداشت محصول جو توسط ۲۴ دستگاه کمباین در شهرستان گناباد انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گناباد تصریح کرد:  بیش از ۷۰ تن بذر اصلاح شده غلات از ابتدای امسال تاکنون بین کشاورزان گنابادی توزیع و برای نخستین بار گیاه "تریتیکاله" در سطح ۲۰ هکتار در شهرستان کشت که با استقبال کشاورزان برخوردار بوده است.

علیرضا ابراهیمی مسوول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گناباد در ادامه این خبر اضافه کرد: کار معاینه فنی و ضد عفونی کمباین‌هایی که از شهرستانهای دیگر برای برداشت غلات به گناباد انتقال یافتند، در بدو ورود انجام شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: پس از تاییدیه فنی، مجوز برداشت به این کمباین‌ها داده شده است و ۱۴ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی گناباد با کشت و زرع بر روی ۲۰ هزار هکتار کشتزار آبی، هزار و ۷۰۰ هکتار دیمزار و پرورش ۵۰۰ هزار راس دام، سالانه ۸۷ هزار تن محصولات زراعی ، باغی و دامی را تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه