English

مهدی دونده:

خرید تضمینی گندم در تایباد به بیش از ۱۳ هزار تن رسید

فرماندار تایباد بیان کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات، پرداختی وجوه گندم خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن به حساب گندمکاران واریز شود.

خرید تضمینی گندم در تایباد به بیش از ۱۳ هزار تن رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی دونده فرماندار تایباد در خبری اعلام کرد: با گذشت ۲ هفته از خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان، تاکنون ۱۳ هزار و ۱۶۵ تن از این محصول استراتژیک در تایباد خریداری شده است.

دونده در ادامه این خبر گفت: قیمت پایه خرید تضمینی گندم در سال جاری  ۱۰۵ هزار ریال است که نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش داشته است و گندم‌های مازاد بر نیاز کشاورزان تایباد تاکنون در قالب هزار و ۲۵۰ محموله خریداری شده است.

فرماندار تایباد همچنین تصریح کرد: امسال علاوه بر قیمت پایه خرید تضمینی گندم مبلغ ۱۰ هزار ریال در هر کیلوگرم به عنوان جایزه به کشاورزانی که دسترنج خود را به مراکز خرید تضمینی دولتی تحویل دهند، پرداخت و به قیمت پایه افزوده خواهد شد.

وی در ادامه متذکر شد: پیش‌بینی می شود از مجموع  ۶ هزار و ۸۰۰ هزار هکتار سطح زیر کشت گندم در این منطقه، بیش از ۲۵ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و ذخیره‌سازی شود.

فرماندار تایباد تاکید کرد: در خصوص حوزه کنترل کیفیت گندم‌ها، تمهیداتی اندیشیده شده و در بازه زمانی خرید محصول گندم در شهرستان تایباد خوشبختانه تاکنون موردی از "سن‌زدگی" در این محصول مشاهده نشده است.

وی یادآور شد: در راستای حمایت از تولید و دسترنج کشاورزان امسال این محصول به صورت شبانه‌روزی در شهرستان تایباد از کشاورزان خریداری می‌شود و امیدواریم با تامین اعتبارات، پرداختی وجوه گندم خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن به حساب گندمکاران واریز شود.

دونده در خاتمه اظهار کرد: ارسال دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی مراکز خرید، برنامه‌ریزی و جلوگیری از تردد رانندگان در مراکز خرید، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ملزومات بهداشتی برای تمامی پرسنل حاضر در مراکز خرید از مهمترین تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه