English

حمیدرضا نوری:

تمدید مهلت خرید تضمینی گندم پارسال کشاورزان خراسان رضوی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: خرید گندم سال گذشته در ۲۴ شهرستان استان انجام می‌شود و مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی در سال جاری یک درصد افت مفید و چهار درصد افت غیر مفید است.

تمدید مهلت خرید تضمینی گندم پارسال کشاورزان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا نوری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مهلت خرید گندم انبار شده پارسال از کشاورزان استان به قیمت خرید تضمینی امسال تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

نوری در ادامه این خبر اضافه کرد: به علت تقاضا در برخی شهرستانهای استان برای تحویل گندم انبار شده پارسال به دولت مهلت خرید در این بخش تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی افزود: از ۲۲ فروردین ماه و آغاز خرید تضمینی گندمهای تولید شده سال گذشته تا پایان روز پانزدهم اردیبهشت ماه کنونی ۶ هزار و ۶۱۰ تن گندم تولیدی و انبار شده کشاورزان از سال گذشته با قیمت خرید تضمینی سال جاری به مبلغ ۱۰۵ هزار ریال از آنان خریداری شد.

وی همچنین تصریح کرد: خرید گندم سال گذشته در ۲۴ شهرستان استان انجام می‌شود و مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی در سال جاری یک درصد افت مفید و چهار درصد افت غیر مفید است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی یادآور شد: سیلوهای دولتی در شهرستان‌های گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، سبزوار، قوچان، فیروزه و سیلوی شهید گل محمدی نقشه در مشهد کار دریافت محصولات انبار شده از سال گذشته کشاورزان را بر عهده دارند.

نوری خاطرنشان کرد: قیمت خرید تضمینی این محصولات مطابق نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شده در سال جاری ۱۰۵ هزار ریال است که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به این قیمت افزوده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه