English

آرش آوان:

آغاز خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: از امروز خرید تضمینی گندم در مراکز خرید این سازمان به صورت رسمی با استقرار ۳۰ مرکز آغاز شده است.

آغاز خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اعلام کرد: ۶۵ تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان امسال به صورت تضمینی خریداری شده است و این سازمان مباشر خرید تضمینی گندم در استان است و در این قالب محصول کشاورزان را خریداری می کند.

آوان در ادامه تصریح کرد: از امروز خرید تضمینی گندم در مراکز خرید این سازمان به صورت رسمی با استقرار ۳۰ مرکز آغاز شده است و کشاورزان شهرستان سرخس به عنوان نخستین شهرستان شرکت‌کننده در عرضه گندم، ۴۵ تن گندم خود را به مرکز خرید اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان تحویل دادند.

وی همچنین اضافه کرد: هر کیلوگرم گندم براساس دستورالعمل ابلاغی دولت با افت مفید ۴ و افت غیرمفید یک به قیمت ۱۰۵ هزار ریال خریداری می شود و ۱۰ هزار ریال نیز به عنوان جایزه به ازای تحویل هر کیلوگرم محصول توسط دولت به گندمکاران نعلق می گیرد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: خراسان رضوی با ۶۸۲ تشکل فعال در حوزه تعاون روستایی، کشاورزی و زیربخش های آن رتبه نخست کشور را در این حوزه دارد.

آوان در خاتمه گفت: افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات شبکه تعاون روستایی هستند و این استان از این نظر هم جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه