English

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان:

۶۰ درصد از تشکل های تعاونی تحت پوشش عضو صندوق حمایت از توسعه‌ هستند

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اظهار داشت: 60 درصد از تشکل های تعاونی تحت پوشش این سازمان، عضو صندوق حمایت از توسعه‌ بوده و بیش از ۹۰ درصد اعضای صندوق را با سرمایه بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال تشکیل می دهند.

60 درصد از تشکل های تعاونی تحت پوشش عضو صندوق حمایت از توسعه‌ هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن حاج عابدی با اشاره باینکه 60 درصد از تشکل های تعاونی تحت پوشش این سازمان، عضو صندوق حمایت از توسعه‌ بوده بیان داشت: همچنین حدود ۷۰۰ میلیارد ریال یعنی حدود دو و یک دهم برابر سرمایه، وام ارزان قیمت از صندوق اخذ نموده اند. 

 وی با بیان نقش تعاونی ها در تامین نهاده های کشاورزی و مایحتاج کشاورزان و روستاییان و ارائه خدمت به عضو و غیر عضو، بر لزوم عضویت سایر تعاونی ها خصوصاٌ تعاونی‌های روستایی و زنان روستایی و افزایش سرمایه اعضای فعلی تاکید نمودند.

به گزارش موج؛ در پایان پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید مباحث عضویت سایر تعاونی ها علی الخصوص تعاونی‌های روستایی و زنان روستایی و افزایش سرمایه تمامی تشکل های تعاونی نزد صندوق، تسهیل گردد و با توجه به این که میزان سرمایه بر اساس حجم تولیدات هر تشکل تعیین می گردد، در محاسبه حجم آن تولیدات غیر عضو نیز اعمال گردد ، همچنین علاوه بر نظرات بخش های تخصصی در حجم تولیدات، از نظرات سازمان تعاون روستایی نیز استفاده و همچنین با توجه به ورود تعاونی ها در موضوع صادرات محصولات کشاورزی، راهکارهای کمک مالی نیز تدوین گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه