English

نادر فلاحی خبر داد:

احداث ۵ مهمانپذیر با بیش از ۳۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری در اردبیل

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر پنج پروژه احداث مهمان‌پذیر در سطح استان با بیش از 33 میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری اجرا می‌ شود.

احداث 5 مهمانپذیر با بیش از 33 میلیارد ریال سرمایه گذاری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل توسعه زیرساخت‌های اقامتی از مهمترین برنامه‌ها بوده که در همین راستا پنج مهمان‌پذیر در سطح استان درحال احداث است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 33 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده تا شاهد تکمیل و راه‌اندازی چهار مورد از آنها تا پایان سال‌جاری و یک مورد نیز در سال آینده باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: دو مورد از مهمان‌پذیرهای در حال ساخت در شهرستان خلخال و در هر یک از شهرستان‌های اردبیل، نیر و گرمی نیز یک مورد احداث می‌شود تا با راه‌اندازی آنها 96 تخت به ظرفیت واحدهای اقامتی استان اضافه شود.

فلاحی گفت: با توجه به اینکه توسعه اشتغال در بخش گردشگری از برنامه‌های مهم این اداره‌کل به شمار می‌رود، بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای بیش از 60 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه