English

سعادت علی‌نیا:

محدودیتی برای خرید مرغ مازاد در خراسان رضوی وجود ندارد

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی بیان کرد: با کاهش میزان مصرف مرغ و با هدف حمایت از تولیدکنندگان از ۲۵ اردیبهشت ماه خرید حمایتی مرغ مازاد تولیدکنندگان در این استان آغاز شده است.

محدودیتی برای خرید مرغ مازاد در خراسان رضوی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعادت علی‌نیا مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از زمان آغاز طرح مردمی‌سازی اقتصاد، ۷۰۰ تن مرغ گوشتی از مرغداران استان به صورت حمایتی خریداری شد.

علی‌نیا در ادامه اضافه کرد: با کاهش میزان مصرف مرغ و با هدف حمایت از تولیدکنندگان از ۲۵ اردیبهشت ماه خرید حمایتی مرغ مازاد تولیدکنندگان در این استان آغاز شده و تا کنون میزان خوبی خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: مرغ نژاد آرین به قیمت هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان(با هدف حمایت از تولید داخلی) و نژاد غیرآرین هر کیلوگرم ۵۲ هزار تومان در وزن ۱.۲ تا ۲.۲ کیلوگرم از مرغداران خریداری می‌شود و هیچ محدودیتی در میزان خرید وجود ندارد.

مدیرکل پشتیبانی دام خراسان رضوی همچنین متذکر شد: محدودیتی برای خرید مرغ مازاد نداریم و تا زمانی که مصرف به تعادل برسد خرید مرغ به قیمت مصوب در این استان ادامه خواهد داشت.

علی‌نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی روزانه ۵۰۰ تن مصرف گوشت مرغ دارد و سالانه ۱۵۳ هزار تن گوشت سفید و ۱۴۰ هزار تن تخم‌مرغ در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه