English

ابوالحسن سیدین:

رشد ۳۷ درصدی جوجه‌ریزی تربت حیدریه

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت‌حیدریه بیان کرد: نظارت بر جوجه‌ریزی در واحدهای پرورشی، ارایه الگوهای صحیح آماده‌سازی بستر و برنامه‌ریزی واکسیناسیون‌های مورد نیاز بر اساس کارت بهداشتی بوده است.

رشد ۳۷ درصدی جوجه‌ریزی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالحسن سیدین رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: پارسال تعداد ۶ میلیون و ۳۱۶ هزار قطعه در واحدهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان، جوجه‌ریزی انجام شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۳۷درصدی دارد.

سیدین در ادامه این خبر اضافه کرد: نظارت دقیق بهداشتی کارشناسان این اداره در راستای تولید گوشت سفید مورد نیاز شهروندان، فعال شدن واحدهای غیرفعال و در دسترس بودن نهاده‌های خوراک طیور از جمله دلایل افزایش جوجه‌ریزی پارسال است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت‌حیدریه افزود: نظارت بر جوجه‌ریزی در واحدهای پرورشی، ارایه الگوهای صحیح آماده‌سازی بستر برای ورود جوجه‌های یک روزه، برنامه‌ریزی واکسیناسیون‌های مورد نیاز بر اساس کارت بهداشتی ارائه شده از سوی مراکز مرغ مادر و مدیریت صحیح پرورش از جمله اقدامات اساسی و فعالیت‌های دامپزشکی است.

سیدین در خاتمه تصریح کرد: از مجموع ۱۲۰ واحد مرغداری مرغ گوشتی شهرستان تربت‌حیدریه ۹۵ واحد فعال است و پارسال نیز یک واحد ۱۶۰ هزار قطعه‌ای مرغ تخم‌گذار به بهره‌برداری رسید که با راه‌اندازی آن جمع این واحدها به چهار واحد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه