English

امام جمعه سیریک:

قاچاق از بزرگ ترین معضلات سیریک است

امام جمعه سیریک گفت: امروز مهم ترین مشکل ما در شهرستان سیریک بیکاری جوانان است که موجب رونق قاچاق می‌شود و این موضوع باید به صورت ریشه ای حل شود

قاچاق از بزرگ ترین معضلات سیریک است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه سیریک در دیدار با مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیریک و جمعی از سبزپوشان این نیر بیان کرد: نیروی انتظامی همیشه جان بر کف و مقتدر در صحنه و در میدان بوده و هوای مردم را داشته است.

وی افزود: نیروهایی مخلص نیروی انتظامی که بدون هیچ توقعی روزانه شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند و این شهداء برکاتی هستن که ما بیشتر باید قدردان آنان باشیم، امروز مهم ترین مشکل ما در شهرستان سیریک بیکاری جوانان است که موجب رونق قاچاق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری ابراز کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیروای که در ارتباط مستقیم با مردم است دارای سخت ترین وظایف است که خداروشکر نیروهای جان بر کف شهرستان سیریک به خوبی وظایف خود را انجام می دهند.

امام جمعه سیریک در پایان خاطرنشان کرد: کشفیات قاچاقی و دستگیری قاچاقچیان عمل درستی است ولی این موضوع باید به صورت ریشه ای حل شود، با ایجاد زمینه برای کسب و کار جوانان بیکار نمانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه