English

حسین نفتی:

صدور ۲ هزار دامدارکارت در خراسان رضوی

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: : این تسهیلات بین استان‌ها به صورت شناور و بدون محدودیت ارائه می‌شود و به همین دلیل سرعت عمل در دریافت اعتبار و اعطای تسهیلات به دامداران متقاضی از اهمیت بالایی برخوردار است.

صدور ۲ هزار دامدارکارت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین نفتی مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: صدور دامدارکارت با سقف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در راستای برنامه‌های دولت در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با هدف حمایت از صنعت دام و طیور به خصوص در حوزه سنتی و عشایر در دستور کار قرار گرفته است.

نفتی در ادامه افزود: صدور دامدارکارت و اعطای تسهیلات در این قالب به منظور تامین سرمایه در گردش واحد‌های دامداری انجام می‌شود که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان رضوی درخواست خود را در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی (سیتا) ثبت کرده‌اند و تاکنون ۲ هزار نفر با گرفتن معرفینامه و مراجعه به شعب بانک، موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: اعتبار در نظرگرفته شده از سوی بانک مرکزی برای این طرح معادل ۲۶۳ هزار میلیارد ریال است که تاکنون ۱۵۰ هزار میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: اعطای این تسهیلات در رویدادی بی‌سابقه و تعاملی صورت گرفته است و  در تعاملات انجام شده به کلیه متقاضیان، بدون توجه به سابقه آنان از نظر چک برگشتی، بدهی معوق و غیره، با ضمانت‌های تسهیل شده و بسیار آسان، این تسهیلات در کمترین زمان ممکن از ثبت درخواست و مراجعه به بانک پرداخت می‌شود.

نفتی تاکید کرد: این تسهیلات بین استان‌ها به صورت شناور و بدون محدودیت ارائه می‌شود و به همین دلیل سرعت عمل در دریافت اعتبار و اعطای تسهیلات به دامداران متقاضی از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه در خراسان رضوی این روند سرعت خوبی دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی یادآور شد: میزان اعطای تسهیلات در این قالب کاملا به همکاری موثر سازمان جهاد کشاورزی در معرفی متقاضیان وابسته است و کلیه متقاضیان دامدارکارت پس از مراجعه به شعب بانک کشاورزی، در صورت برخورد با هرگونه مانعی برای دریافت تسهیلات می‌توانند به دفتر مدیریت ستادی بانک در خراسان رضوی مراجعه کنند تا پیگیری مستقیم برای آنان انجام شود.

نفتی خاطرنشان کرد: دامدارکارت با سقف اعتبار ۲ میلیارد ریال (۲۰۰ میلیون تومان)، با نرخ ۱۰ درصد و بازپرداخت دوره ۹ ماهه با دریافت خط اعتباری از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی